Realizujecie projekt samorządowy w ramach Programu #Su-w-ak? Poniżej przypominamy kilka istotnych kwestii. Koniecznie zapoznajcie się z nimi!
1. Przyznana dotacja może być wykorzystana jedynie na działania przewidziane we Wniosku Dotacyjnym, a wydatkowanie środków powinno odbywać się zgodnie z kosztorysem w nim zawartym.
Potrzebujecie zrobić zmiany w budżecie lub kosztorysie? Wyślijcie skan uzupełnionego i podpisanego przez Opiekuna SU załącznika nr 6 na adres e-mail: fundacja.mlodziez@gmail.com.
Załącznik jest dostępny na stronie: https://oswiatowa.pijarzy.pl/program-suwak/.
2. Wszystko, co kupujecie w ramach projektu ma być udokumentowane fakturą (ew. fakturą uproszczoną – paragon z NIP) wystawioną na dane Operatora:
Fundacja Oświatowa im .ks. Stanisława Konarskiego
ul. Akacjowa 5, 31-466 Kraków
NIP: 945 18 98 195
• Faktury przelewowe i pro formy do zapłaty wysyłacie na adres: fundacja.fakturyprojektowe@gmail.com (w tytule e-maila z fakturą do zapłaty bardzo proszę o wpisanie następującej treści: „nazwa szkoły, tytuł projektu – faktura do zapłaty”). Nie opłacacie FV z prywatnego rachunku bankowego, czy blikiem itp.
• Faktury gotówkowe są opłacane tylko gotówką (nie akceptujemy płatności kartą płatniczą, blikiem, szybkim przelewem itp.). Za koszty poniesione w ten sposób zwrócimy Państwu gotówkę albo w trakcie wizyty u Was w szkole albo zaprosimy Was do naszego biura – formę i termin ustalimy wspólnie.
3. Informujcie Operatora programu #SU-w-ak o postępach w realizacji Waszego projektu samorządowego, wszystkich zmianach i problemach związanych z jego realizacji:
e-mail: fundacja.mlodziez@gmail.com
tel. 784-043-896 / 12 411-07-95
4. Waszym obowiązkiem jest także zaproszenie przedstawicieli naszej Fundacji na co najmniej jedno wydarzenie w ramach realizacji Waszego projektu samorządowego. Zaproszenie kierujecie na adres e-mail: fundacja.mlodziez@gmail.com najpóźniej 5 dni przed tym wydarzeniem.
Wkrótce przypomnimy więcej informacji o promocji projektów, a także obowiązkach sprawozdawczych 😊