Informujemy, że zostały ogłoszone wyniki I edycji konkursu dotacyjnego w roku szkolnym 2021 / 2022 w ramach programu #SU-w-ak (Samorząd Uczniowski w akcji).
Dotację w tej edycji otrzymało 8 projektów, na łączną kwotę 11 705,00 złotych. Serdecznie gratulujemy Zwycięzcom!
WYNIKI I edycji #SU-w-ak
Samorząd Uczniowski otrzymał dotację - co teraz?
Szkoły, które otrzymały dotację prosimy o przesłanie najpóźniej do dnia 27.10.2021r drogą e-mailową (na adres fundacja.mlodziez@gmail.com)- wpisując w tytule wiadomość nazwę szkoły i projektu :
1- potwierdzenie, iż podejmują się realizacji projektu samorządowego (wystarczy wpisanie tej informacji w treść wiadomości e-mail)- o ile się Państwo podejmujecie- jeśli nie również proszę o taką informację drogą mailową;
2- danych potrzebnych do sporządzenia Porozumienia o realizacji projektu dotacyjnego tj. pełna nazwa szkoły, adres, numery NIP i REGON, nazwisko i imię dyrektora lub wicedyrektora szkoły (wraz z pełnioną funkcją);
3- aktualizacji harmonogramu działań, kosztorysu lub terminu realizacji projektu jeśli zachodzi taka potrzeba (wystarczy wpisanie tej informacji w treść wiadomości e-mail);
Na tej podstawie możliwe będzie przygotowanie Porozumienia o realizacji projektu dotacyjnego, które wyślemy Państwu najpóźniej do 29.10 2021r. wraz ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi kwestii finansowych i merytorycznych związanych z realizacją projektu.
UWAGA : dopiero po podpisaniu Porozumienia możecie Państwo przystąpić do realizacji Waszych projektów.