Informujemy, że zostały ogłoszone wyniki III edycji konkursu dotacyjnego w roku szkolnym 2021 / 2022 w ramach programu #SU-w-ak (Samorząd Uczniowski w akcji).
W tej edycji udało nam się dofinansować 7 projektów samorządowych na kwotę łączną 12 045,00 zł.
Sprawdź, które szkoły otrzymały dotację w tej edycji:
WYNIKI III edycji #SU-w-ak – pobierz
Samorząd Uczniowski otrzymał dotację - co teraz?
Szkoły, które otrzymały dotację prosimy o przesłanie najpóźniej do dnia 24.02.2022r. drogą e-mailową (na adres fundacja.mlodziez@gmail.com)- wpisując w tytule wiadomość nazwę szkoły i projektu, następujących informacji:
1- potwierdzenie, iż podejmują się realizacji projektu samorządowego (wystarczy wpisanie tej informacji w treść wiadomości e-mail)- o ile się Państwo podejmujecie- jeśli nie również prosimy o taką informację drogą mailową;
2- danych potrzebnych do sporządzenia Porozumienia o realizacji projektu dotacyjnego tj. pełna nazwa szkoły, adres, numery NIP i REGON, nazwisko i imię dyrektora lub wicedyrektora szkoły (wraz z pełnioną funkcją);
3- aktualizacji harmonogramu działań, kosztorysu lub terminu realizacji projektu jeśli zachodzi taka potrzeba (wystarczy wpisanie tej informacji w treść wiadomości e-mail);
Na tej podstawie możliwe będzie przygotowanie Porozumienia o realizacji projektu dotacyjnego, które wyślemy Państwu najpóźniej do 28.02.2022r. wraz ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi kwestii finansowych i merytorycznych związanych z realizacją projektu.
UWAGA : dopiero po podpisaniu Porozumienia możecie Państwo przystąpić do realizacji Waszych projektów.
W razie jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy do kontaktu: tel. 12 411 07 95, e-mail: fundacja.mlodziez@gmail.com
Bardzo dziękujemy wszystkim za zaangażowanie i udział w konkursie dotacyjnym.