Przedstawiamy wyniki II edycji konkursu dotacyjnego w ramach Programu Wsparcia Samorządów Uczniowskich #SU-w-ak.
WYNIKI II EDYCJI ->pobierz
W tej edycji udało nam się dofinansować 10 projektów samorządowych, na łączną kwotę 13 000 zł.
W trakcie oceny braliśmy pod uwagę sumę uzyskanych przez szkołę punktów w trakcie oceny przez każdego z 3 ekspertów.
Informacje dla szkół, które otrzymały dotację:
Szkoły, które otrzymały dotację proszę o przesłanie najpóźniej do dnia 01.12.2022r drogą e-mailową (na adres fundacja.mlodziez@gmail.com) – wpisując w tytule wiadomość nazwę szkoły i projektu:
1- potwierdzenie, iż podejmują się realizacji projektu samorządowego (wystarczy wpisanie tej informacji w treść wiadomości e-mail)- o ile się Państwo podejmujecie- jeśli nie, również prosimy o taką informację drogą mailową;
2- danych potrzebnych do sporządzenia Porozumienia o realizacji projektu dotacyjnego tj. pełna nazwa szkoły, adres, numery NIP i REGON, nazwisko i imię dyrektora lub wicedyrektora szkoły (wraz z pełnioną funkcją);
3- aktualizacji harmonogramu działań, kosztorysu lub terminu realizacji projektu (wystarczy wpisanie tej informacji w treść wiadomości e-mail o ile zachodzi taka potrzeba);
na tej podstawie możliwe będzie przygotowanie Porozumienia o realizacji projektu dotacyjnego, które wyślę Państwu najpóźniej do 02.12. 2022r. wraz ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi kwestii finansowych i merytorycznych związanych z realizacją projektu.
UWAGA : dopiero po podpisaniu Porozumienia możecie Państwo przystąpić do realizacji Waszych projektów.
W razie jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy do kontaktu: tel. 12 411 07 95, e-mail fundacja.mlodziez@gmail.com
Bardzo dziękujemy wszystkim Państwu za zaangażowanie i udział w konkursie dotacyjnym i zachęcamy do udziału w III edycji konkursu dotacyjnego, która będzie organizowana od 9 do 20 stycznia 2023 roku.