#SU-w-ak: obowiązki sprawozdawcze

#SU-w-ak: obowiązki sprawozdawcze

W związku ze zbliżającym się zakończeniem realizacji projektów samorządowych przypominamy kilka najważniejszych informacji.

 

1. Kwestie związane z wydatkowaniem środków:
– dokonywanie zakupów internetowych, czy też poprzez faktury pro forma będzie możliwe najpóźniej do 19.12 – tak abyśmy mieli pewność jeszcze przed Świętami, że zamówienie zostanie zrealizowane, a faktura Vat będzie wystawiona do 31.12.2023r.;
– rozliczanie się z faktur gotówkowych będzie możliwe do 20.12. – bardzo prosimy o kontakt z Fundacją do 18.12 w celu umówienia się na rozliczenie gotówkowe;
– termin faktury nie może być późniejszy niż ostatni dzień realizowanego projektu (zgodnie z podpisanym Porozumieniem);
– prosimy o wysyłanie mailowo na bieżąco faktur VAT do faktur proforma lub zamówień internetowych;
– prosimy o wysyłanie mailowo wyraźnych skanów faktur, a jeżeli macie Państwo fakturę uproszczoną w formie paragonu, paragon z NIP-em czy też fakturę, której wyraźny skan jest niemożliwy o dostarczenie Nam jej oryginału.

2. Kwestie związane z realizacją projektu:
– wszelkie zmiany w harmonogramie oraz kosztorysie powinny być uzgadniane z koordynatorem Programu #SU-w-ak (Beatą Nosek) oraz zgłaszane za pośrednictwem podpisanego przez opiekuna samorządu uczniowskiego formularza „Prośba o dokonanie zmian w harmonogramie/budżecie”- wzór wysyłam w załączeniu;
– prosimy, by zapraszać przedstawicieli Fundacji na realizowane przez Państwa przedsięwzięcia – na co najmniej 3 dni wcześniej.

3. Kwestie związane z rozliczeniem projektu – jesteście Państwo zobowiązani do:
– sporządzenia i wysłania w ciągu 5 dni od zakończenia realizacji projektu, relacji z przeprowadzonego przez siebie projektu dotacyjnego wraz ze zdjęciami – https://forms.gle/UYGoj4en2CJMVpic7;
– sporządzenia i wysłania sprawozdania z wykorzystania dotacji do 2 tygodni od dnia zakończenia projektu;
– odnośnie projektów, które kończą się w terminie 20-22.12. prosimy o wysłanie relacji i sprawozdania najpóźniej do 05.01.2024r.

UWAGA: biuro Fundacji będzie zamknięte od 22.12.2023 do 03.01.2024 roku- w tym czasie nie będziemy dla Państwa dostępni.

W razie jakichkolwiek pytań czy też wątpliwości zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 784 043 896, 12 411 07 95 lub e-mailowego: fundacja.mlodziez@gmail.com

Dodaj komentarz

Close Menu